Laurel Landmarks heeft ons zeer professioneel geholpen om de "aannames" in onze visie en beleid te vertalen in heldere vragen "wie , wat , waar, waarom ", deze vragen beantwoord te krijgen en deze om te vormen in een gestructureerd en helder plan van aanpak. Nooit voor mogelijk gehouden dan zo'n complex verhaal zo duidelijk weergegeven werd
Van oorsprong houdt Ortho-vision zich bezig met orthopedische hulpmiddelen zoals: steunzolen, aangepast schoeisel, therapeutisch elastische kousen en (sport)braces. Daarnaast bieden zij inmiddels ook podotherapie, sportgeneeskunde en begeleiding in de sport aan. Door de breedte van de het pakket aan diensten en producten, ontstond bij Ortho-vision sterkt de behoefte om zich scherper te profileren. Met als ambitie om duidelijk een top-of-mind’ positie bij zowel klant/patiënt als zorgprofessional te creëren kwam de directeur naar Laurel Landmarks. Het startte met het vertalen van de visie in concrete antwoorden op de vragen waarom, wie, wat en waar ontstond er een helder beeld van waar men stond en vooral waar men heen wilde. Dit diende als basis voor een verder plan van aanpak, wat aan de hand van diverse overzichten, plaatjes en presentaties tastbaar en behapbaar werd. Vervolgens was de uitdaging om deze visie consistent toe te passen in de manier en vorm van marketing.
Consistent doorvoeren van je visie in beleid, profilering en marketing, is de manier om écht het verschil te maken. Alleen dan kom je ‘Samen verder!’
Daphne kan door haar achtergrond als (product)designer én marketeer als geen ander de link leggen tussen theorie en praktijk. TOP!

Wat hebben wij gedaan?

  • Strategisch sparringpartner
  • Marketing & Communicatie
  • Design management
  • Visualiseren
  • Value Proposition Design
  • Ontwikkeling brochureslijn & (Beurs)Presentatie
  • Customer Journey