Proef laurier, op een andere manier…

Een vast recept voor uitdagingen op het gebied van Innovatie, Design en Marketing management bestaat niet. Of het nu gaat om het op smaak brengen van een heerlijk “geurende soep”, het écht tot z’n recht laten komen van een “stevige stoofschotel” of het creëren van de kick van een “laurierdropje”. Bij iedere gerecht en uitdaging gaat het om de juiste dosering en balans.

Na inmiddels bijna 15 jaar diverse uitdagingen bij internationale bedrijven te zijn aangegaan op het gebied van Product & New Business development, Marketing & Design is de tijd gekomen om die ervaring, passie en gedrevenheid samen te laten komen in mijn nieuwe bedrijf; Laurel Landmarks

Laurel Landmarks helpt bedrijven bij uitdagingen op het snijvlak van Innovatie, Design en Marketing.
Als die drie ingrediënten samen komen, kom je tot echte nieuwe ‘smaak’-innovaties.
Laurel Landmarks creëert samen met haar klanten een helder beeld van wat de kansen en mogelijkheden zijn om te groeien voor het bedrijf en breekt innovatie-blokkades af, door duidelijk ‘smaak’ en richting te geven aan het proces.

Zoekt u uw ‘recept’ voor bijvoorbeeld één van de onderstaande uitdagingen, laat Laurel Landmarks dan een keertje in uw keuken kijken en wie weet wat voor ‘smaken’ we samen kunnen creëren.

…een creatief proces te starten
…innovatiemogelijkheden te verkennen
…nieuwe product-markt-combinaties creëren
…het doel en scoop van de innovatie bepalen
…een “recept” maken van kansen
…eenheid en consistentie aanbrengen in de totale communicatie
…marketing-uitdagingen aangaan
…een plan maken om de innovatiekracht op lange termijn te borgen
…mijlpalen creëren

Net als laurier, voegt u Laurel Landmarks tijdelijk toe aan uw organisatie om tot die juiste “smaakbalans” te komen.

Related Posts